https://www.nyatider.nu/medias-epitet-har-blivit-kodord-for-hjalte/
Skrevs: 22/3-17

”Bechir Rabanis video fick långt över 200 000 visningar de första dagarna och diskuterades flitigt i sociala medier. I videon säger han att det är dags för en förändring, nu är det hög tid för folket att säga ifrån, att inte låta sig hunsas. Reaktionerna blev överväldigande. Mängder av folk hörde av sig till Rabani och tackade för att han står upp för dem. Fabian Fjälling var en av dem.
Det är nya tider nu.”

Det planeras en motattack mot min trovärdighet. Jag ber er att inte lyssna på rykten och kom till mig för klargörande. Jag är inte blyg med mina åsikter eller vart jag står:) 
Vägen har varit lång och utvecklande. Det finns absolut ingenting som kan få mig att backa. Snarare tvärtom, deras demokrati-fientliga åsikter kommer jag att slåss mot,tills den dagen jag dör. 
Vi lämnade inte åsiktsförtrycket i våra hemländer, för att få se dem överföras hit.

Ps: prenumera på Sveriges bästa och mest realistiska tidning. Både gällande våra hemländer och Sverige. Hjälp ”nya tider” att ta mer mark.