http://expo.se/2017/hedersvaldets-offer-sviks-av-de-som-sager-sig-varna-dem_7242.html

😂😂😂😂

Är det bara jag eller blir expos artiklar bara grötigare och grötigare att läsa? Det kändes som att ett tåg hade kört över mig efter att jag hade läst klart. Typ ”var är jag, vem är jag”

Expo som tillhör extremvänstern som i sin tur är sponsrade av finansmannen George Soros, försöker här i ett sista desperat ryck att låta en muslimsk tjej kasta en skugga över hedersvåld och rikta ljuset mot *hör och häpna* ”islamofobi!” Japp, ni hörde det rätt, de drar paralleller mellan mordet på Fadime och ”islamofobi”. Ännu ett dåligt trick från vänstern för att undvika att konfrontera islams sämre sidor. Vi normaliserar istället och riktar fokus mot ”islamofobi”.

Texten är så rörig och amatör-skriven att det kändes på fullaste allvar som att jag var full när jag läste den. Vem köper sån här dynga?

Kan inte Soros överföra samma summa till mig, så lovar jag att ensam få expo att framstå som toalettpapper.

Såvida ingen vågar att stå upp emot radikal islam och dess primitiva värderingar, så kommer ”islamofobin” fortsätta att växa.

EXPO är som vanligt det effektivaste drivmedlet för att driva fram ”rasism”, ”islamofobi” och ”antiblabla”.

De lever på det, hela deras identitet bygger på att hålla igång hat och okunskap.

