Varje gång en sån här person dyker upp med denna specifika självhatande hjärntvätt så vet jag med en gång att hans utbildning innefattas av div hittepå ämne som tex ”genus-vetenskap”, ”mångfalds-politik” eller ”identitets-politik”.

Dessa individer är egentligen bara en slutprodukt av den massiva kulturmarxistiska programmering som går ut på att avsky vita, vara emot nationalstater, tro på globalism och ”mångfald”, bekämpa potentiella ”hitlers”, alltid värna om minoriteter till varje pris, skydda och sammarbeta med svensk media, tro på känslobaserad politik, selektiv ”antirasism”= hata vita, osv osv..

Programmeringen i Sverige kan egentligen beskrivas i olika faser:

Dagis-förskola: Här vingklipper man barnen till att bli lydiga förvirrade små robotar som dagligen pumpas med kulturmarxistisk regnbågs politik. De barn som fungerar självständigt i sin natur, de stämplar man med div bokstavs-kombinationer och sätter på medicinering som gör dem passiva likt de övriga robotarna.

Årskurs 1-3: Här sätter man själva grundplattformen för hjärntvätten. Ungefär som en gata där alla radhus liknar varandra. Själva grundstrukturen för huset läggs nu i denna fasen. Här börjar små frekvenser av ”antirasism= hata vita, skydda minoriteter” att ta form.

Årskurs 4-6: Här börjar man fylla i grunden med noggrant utvald ”kunskap”. De flesta av böckerna kommer från privata bokförlag likt Bonnier. Här går även ”anti-rasism” hjärntvätten på högvarv. Man pumpar in kommunist-vänlig propaganda om WW2 och trycker extra på att hitler är alla vitas fel. Om minoriteter inte får sin vilja igenom= risken att en ny hitler kan uppenbara sig.

Årskurs 7-9: Här börjar man att knyta ihop själva grunden. Man isolerar ordentligt så att ingen alternativ information får något utrymme att växa till liv. Man fortsätter med ”antirasism” hjärntvätt, man visar ungdomarna hur viktigt det är med parti”sekt”-politik, man lär dem om illusionen demokrati, man pekar på olika händelser i världen där vita är ren ondska, man förpestar deras hjärna med genus-trams och andra destruktiva ideologier.

Sista steget är att få välja en inriktning av en handfull accepterade utbildningar. Vägrar man så är man en avhoppare och misslyckad. Viktigt att följa strömmen.

Gymnasiet: Här är processen nästan slut. Man fortsätter i ”regnbågs/antirasism” fotspåret. Man lär sig även att tänka ”kritiskt” eller rättare sagt, hur de vill att du ska tänka kritiskt. Det betyder att allt som inte håller med hjärntvätts processen är inte välkommet in i debatten. Man fortsätter intala eleverna att världen började med 30-talet och att den händelsen är jordens mittpunkt. Allt som är fel med planeten är ”nazismens” fel.

Efter skolan så tar media över, kom ihåg fortf privata intressen. Media bekräftar den skeva bilden som skolorna planterar. Det ger en känsla av att man minsann har rätt. Media eldar på ännu mer ”antirasism” propaganda och göder föraktet mot vita.
Mer konflikt= bra för media.

De som inte fortsätter efter gymnasiet, kan klara sig relativt bra. De som fortsätter efter gymnasiet är nästan alltid bortom all räddning. För i nästa steg så blir deras kunskap helt plötsligt en prestige. Högskola, universitet, doktorera, examen osv. Det blir hela deras identitet och samtidigt så kan de smeka sitt ego lite extra. Studielån, bostadslån, billån, ja allt som är belånat är knutet till deras fancy utbildning. Det betyder att de måste spela efter reglerna. Tycka som majoriteten, aldrig gå emot det som man lärt sig på sin fancy utbildning. De blir tvungna att rätta sig in i ledet eller så riskerar de att bli utfrysta och därmed så kollapsar deras ekonomi.

Det är dessa som idag besitter inflytelserika positioner. Mycket ofta inom myndigheter, media, skolor, forskning och företag, där de kan fortsätta att sprida ut sin kulturmarxistiska dynga över den sovande befolkningen.

Slutprodukten av denna hjärntvätt blir som vi mycket ofta ser idag. Det är nästan alltid någon med armarna i kors, trendiga glasögon och märkvärdiga frisyrer som tänker bekämpa ”nazism”. De bor ofta i segregerade trygga områden dit deras fancy utbildning har tagit dem. De belönas ju mer lojala de är mot systemet. Hela deras livs-uppgift går ut på att betala tillbaks lån, bekämpa potentiella ”hitlers” och se till så att alla alltid tycker som de själva har blivit lärda att tro.

Deras kunskap tar slut där skolböckerna och medias rubriker slutar. Därför hålls inte diskussioner långlivade, utan de börjar snabbt med personangrepp, uthängning eller mobbning. Kommer man med alternativa förklaringar så gapar de ”rasism, foliehatt”, för att det går emot alla år av skolans hjärntvätt.

Det spelar ingen roll om man visar autentiska bevis, fakta eller pålitliga källor. Såvida inte problemen ligger vid deras framdörr så är det ingen idé att ens försöka resonera med dem.

Jag har tappat räkningen på hur många av dem som hoppar över till vår ”rasismfascism” sida, men inte en enda gång har jag sett någon från vår sida hoppa över till deras. Det säger en hel del:)

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=161&artikel=6606955


Docent: Rasism mot vita finns inte

Vem kan drabbas av rasism? Den frågan, samt begreppet omvänd rasism, har många diskuterat på våra sociala medier under veckan. Men omvänd rasism vittnar bara om kränkhetssjuka, säger docent Anders Hellström.”

Annonser