http://nyheteridag.se/har-attackeras-manniskor-med-nyarsraketer-mitt-i-malmo/

Jag ser inte en enda svensk på videon, möjligtvis de på andra sidan gatan som agerar måltavlor. Vänner som var där bekräftar även mina ”rasism” tankar.

Är detta tacksamheten som man visar det landet som sträckte ut en hand och hjälpte en till ett bättre liv, Ett land som till och med offrar sina egna för att kunna hjälpa andra?

Ni lyssnar inte på mig är jag säger att respektlösheten och otacksamheten från minoriteter gentemot majoritet är total ute i förorterna, hatet gentemot svenskarna ligger och bubblar under ytan.

Under tider som nyår så får även de välmående stads-människorna smaka på det som många andra får dagligen och i betydligt värre doser.

Se videon som en prototyp för hur kaoistisk Sverige kommer att bli de närmsta åren, lägg därtill den misslyckade integrationen och det havererande rättsystemet. För alla drabbade så kommer de även att få känna på hur dålig vården är, hur stödet från systemet är och hur ekonomiskt pressande det är.

2017 blir utan tvivel kriget mot internet. För nu är grytan mycket mycket varm.

