img_5565

2016 var ett jävla märkligt år. Sverige och svenskarnas toleransnivå har testats som aldrig förr. Det har verkligen varit en komedi utan dess like att få bevittna. Två positiva punkter att ta med sig till nästa år:

1. Svenskarna har börjat vakna. De har börjat förstå att medias ”rasism” enbart är ett påhitt skapad av medel/överklass för att kunna använda oss bruna som bränsle för sitt godhets-knarkande. Eller så är det minoriteter som insett fördelarna med att spela ut det kortet.

Jag ser fler och fler svenskar från olika bakgrunder som har börjat att ställa sig upp för sitt folk och för det landet som deras föräldrar och farföräldrar byggde upp till att bli ett av världens bästa länder. Det är inget fel i att älska och vara stolt över sina rötter och hemland. Vi alla är det och det är naturligt att vara det.

2. Min vänlista har ökat med underbara själar som förgyllt min vardag med skratt och kunskap. Även gamla ”anti-rasister” har börjar att krypa till korset. Det blev ett år av ”vad var det jag sa”, som återigen bevisar att sanningen övervinner allt. Att tänka och sen agera= ”rasist”, att agera och sen tänka=”anti-rasist”.

Jag hoppas på ett fartfyllt 2017, där vi alla oavsett färg står upp för Sverige och svenskarnas kamp mot globalisternas agenda att förslava alla oss under storföretagen och bankernas piska. De förstörde våra länder med krig och de kommer att göra detsamma med era länder. Men det kommer att göras med en betydligt ”hemtrevligare” taktik. Regnbågar, tvångskultur”mångkultur”, liberalism, nybakade bullar och kramar. De naivas språk så klart:)

Så jag vill passa på att tacka alla mina följare och alla svenskar som invandrare som har vaknat upp ur sin narcissistiska godhets psykos.

 

