Vill inte tjata för mycket om lucia och godhets-junkies. Men viktig info bombar min inkorg som måste ut till allmänheten.

http://www.friatider.se/kampanjen-jagarhar-konspirationsteorier

http://nyheteridag.se/rasistattacken-mot-luciapojken-kan-vara-planerad-pr-kupp-ett-noga-overvagt-drag/

Tydligen har en viss Mina Dennert försökt att suga ut lite godhets-poäng genom att sprida hat. Hennes namn var bekant, så jag letade igenom mina bilder och kom snabbt ihåg vem denna kvinnan är. Hon har även försökt att lura mig till att bli vän med henne. Som tur är, så vet människor vad jag går för, fick varningar från hennes egna medlemmar, samt skärmdumpar.

En av godhets-knarkarnas mest aktiva ansikten på Facebook. Hon har flera grupper som systematiskt attackerar och mass-anmäler andra grupper och personer som vågar att tala om tabubelagda ämnen.

Deras mål är att försöka stänga ner och tysta yttrandefriheten. Med sig har hon övrigt ”fin i kanten folk” och invandrare som gör sig en hacka på det rådande demokrati-fientliga systemet. Det komiska här är att denna Mina kallar sig för en ”journalist”. Efter lite research så inser man ganska snabbt att hon gör sin karriär genom att surfa på människors lidande, förklätt i ”rättvise-kämpe”. Jag hittar absolut inget positivt som denna människan har bidragit med till samhället.

Facebook är hennes plattform och jag hittar verkligen inget av värde som denna kvinnan har bidragit med. Hon poserar och gör billiga godhets-poäng online. Ju mer jag ser vilka som titulera sig som ”journalister” idag, ju mer inser jag att den utbildningen kan vem som helst komma in på. Dessa personer ska alltså förmedla objektiv information till oss dödliga.

Om någon vet vart denna Mina befinner sig så hör av er. Såna personer ska ni konfrontera utan våld, ansikte mot ansikte. När de minst anar det så möt dem och filma gärna. Tro mig av egen erfarenhet, att de flesta ”godhets-knarkare” är som små kycklingar när det väl kommer till krita. De förstör människors liv och rykten genom klassisk mobbing. Sätt dem på plats och sätt orden hårt. Vi är redan fler än dem, alla färger och nationaliteter.

