http://www.svd.se/farligt-gora-nagra-fa-roster-om-lucian-till-folkstorm

Ni måste förstå att man idag bedriver en politisk agenda mot Sverige. Det handlar varken om lucia eller den lilla pojken. Åhléns ägs av en globalist som går att finna i div andra företag likt Axfood, Hemköp och Willys äger hon 50,1% av aktierna, Och 29 % av aktierna i Mekonomen.

Globalister är en grupp mäktiga familjer eller personer som globalt jobbar för att förvandla världen till ett enormt företagskomplex. I Sverige har vi Wallenberg, Bonnier, bankägda schibstedt eller tex Åhléns ägare Axson/Johnson. Det finns betydligt fler personer som tillhör den svenska globalist-eliten. De som verkligen styr landet, media och dess politiker. Samma system funkar i USA. Företagen och lobbygrupper bestående av mäktiga män styr det politiska planet. De som kontrollerar ekonomin, kontrollerar även nationen.

Där deras vinst hänger på att expandera och vinstmaximera sina företag. Det betyder att de förespråkar öppna gränser då deras företag och banker gynnas av en ökad befolkningsmängd. Samtidigt som man genom lögnen ”mångfald” utnyttjar utlänningar till att bli den nya framtida slavklassen”arbetarklassen”.

Därför är Bonnier media och tex företag likt Åhléns så angelägna om att hjärntvätta folket till att förneka svenskarnas existens. Man använder sig av invandrare och i många fall barn för att skapa en turbulens som med tiden hetsar fram ett enormt förakt mot svenskar och deras kultur. Därför sitter invandrare likt Alice bah vid makten och därför exploaterar man en mörkhyad pojke för en politisk agenda. För skulle någon kritisera dessa två, så brännmärks man med ”rasism” stämpeln. Genialisk taktik, då agendan förblir orörd och samtidigt växer hatet mot svenskarna. Vilket med tiden kommer att bryta upp gränserna. Bankerna och företagen jublar, medan folket är fullt upptagna med sin selektiva ”medmänsklighet”.

Därför kommer ni att få se mycket ”mångfald” i företags-reklam, men även i folkkära program på tv. Det är ett medvetet trick för att normalisera bilden av det nya regnbågs/mångkulturella kulturmarxistiska zverige. Samtidigt som man uppmuntrar utländska kulturer och livsstilar. Landet raderas ut mitt framför ögonen på befolkningen. Som är fullt upptagna med att bekämpa ”rasism”. Se bara på Åhléns jippot, istället för att fokusera på vem och varför företaget gjorde som de gjorde, så blev spelplanen en orgasm för pk-gänget och minoriteterna. De enda förlorarna blev återigen svenskarna. Då man svetsade samman incidenten med Sverige-vänner.

OBS då att man aldrig öppnar sin mun för den rasism som etniskt svenskar får utstå dagligen. Där svenska kvinnor väljs ut systematiskt pga sin färg och ”zvennehura” livstil. Det är detta dilemmat som man göder med Åhléns propaganda. Att vända folket mot den etniska betoningen. Det märks tydligt på hur lite uppmärksamhet ett svenskt brottsoffer får idag kontra en invandrare.

Ni lär aldrig få se Bonnier media eller övriga företag röra våra traditioner eller kulturer. De hade aldrig vågat pga represalier från div nationalitet. Det är naturligt att värna om sitt, även svenskarna skyddar vårt. Men så fort svenskarnas traditioner eller kulturer hånas, så ska man förlöjliga det och försöka koppla det till hitler.

”Många har upprörts över hur en mörkhyad lucia i en Åhlénsreklam utsatts för vad som beskrivits som en ”hatstorm”. Men i själva verket står sig runt 100 rasistiska kommentarer slätt mot 17 000 lajks och hjärtan på Facebook-sidan.”

Annonser