img_4925

När hatet mot vita når sin höjdpunkt. Idag har BLM, cry me a river invandrare och vänsteranhängare, tillsammans med media skapat ett accepterat hat mot vita världen över. Även i Sverige så börjar detta mönstret att bli tydligare och mer öppet. Redan för 15 år sedan fanns detta dilemmat ute i förorterna el bakom stängda dörrar i div minoritets föreningar. Där man skämtar om och nedvärderar svenskar.

Jag själv umgicks mycket med invandrare på den tiden och var även aktiv i div föreningar med majoritet invandrare. Svenskarna var alltid ”zvennen”, den man inte behövde ta hänsyn till el bry sig om. Idag har det gått så långt att tex SSU kan hålla ett möte och öppet skriva ”vita ej välkomna”. Black lies matter kan öppet i USA misshandla vita och skylla på slaveriet.

Ni kanske tycker att det låter långsökt med en jämförelse likt Sydafrikas situation. Men tro mig att det är närmre än ni kan föreställa er. Idag har vi områden i Sverige 2016, där etniska svenskar inte kan röra sig utan att bli ”zvennehura” el ”zvennefitta” stämplade. Med andra ord ett accepterat byte att ge sig på. Ni ser det dagligen, trots att media desperat försöker hålla locket på. Mörkertalet vågar jag inte ens föreställa mig, vilket förklarar varför man vägrar att föra statistik på div tabubelagda ämnen.

Den subtila inprogrammerade ”antirasist”=antivit hjärntvätten sitter som cement i sinnet. Den dagen då gratiz Sverige inte kan mätta minoritets-magar längre, den dagen kommer ni även att få bevittna föraktet mot vita i sin aggressivaste form.

Jag avslutar inlägget med att citera min kära vän Sanna Hill som aktivt jobbar för vitas rättigheter i Sydafrika:

”Farmar-situationen i Sydafrika behöver uppmärksammas internationellt. Farmarna känner sig maktlösa och nu handlar det helt enkelt om att överleva, berättade offer för farmattacker för mig idag. Under dagen träffade jag kvinnan bakom ”Plaasmorde”, som satt upp över 4000 kors här i landet, ett kors för varje farmare som mördats – och alla offer har inte fått ett kors än. Situationen har eskalerat. Kvinnan i fråga fick sina föräldrar mördade år 2000, där förövarna sköt huvudet av hennes åldrande pappa. Internationell uppmärksamhet kan sätta press på de styrande i det allt mer korrupta landet. Dessutom: att stämplas som rasist för att man uppmärksammar mord på en minoritet känns bara absurt.”

 

