”I didn’t think there were such places”

”No go zones were The police dont go”

”I didn’t believe they were real, I thought its maybe some kind of propaganda”

”Every day there is gun violence going on”

”Swedish law does not apply in these places”

”Its becoming the rape-capital of europé”

”Sweden has done a phenomenal job of trying to cover it up”

”They try to cover up the etnicity of the people who is doing the attacks”

”The swedes are not vikings, the vikings are gone”

” if you bring up the etnicity of these attackers, the first thing they say to you is ”you are a racist”, to bring it up”

Även om jag inte är något fan av mainstream media och speciellt inte fox news. Så kan man ändå lägga ihop pusslet om man håller sin informationskanal bred. Tino visade hur illa det är när de blev jagade ut från dessa zoner, Norsk tv gjorde ett reportage som visade hur illa det är i dessa zoner, jag har varit i en del av dessa zoner.

Många av områdena på no go listan var ett problem redan på 90-talet och början på 2000-talet. På den tiden kunde media manipulera verkligheten så att det såg ut som att problemen var minimala och att allt var ”rasismens” fel. Man målar alltid ut minoriteter som offer och många finner sig i den rollen.

Att klaga och snyfta på allt runt om istället för att rycka tag i sin egen krage. Vi är många som kommit hit och vuxit upp i fattigdom och utanförskap, men vi vägrar att spela på offerkortet. Lyckas man inte i gratiz landet Sverige så ligger 99,5% av felet på individen i fråga.

Tack vare internet och alternativ media så har man lyckats ge en klarare helhetsbild av vad som egentligen är problemet i dessa områden. Det handlar inte om rasisim och fattigdom, det handlar om att sakna självrespekt, stolthet och kämparglöd. Man trivs i förorts hata polisen rollen. Det är en cool trend, så cool att även svenska killar från finare områden vill anamma den stilen. Samtidigt som div skräp artister rappar och uppmuntrar våldet, kvinnoförtrycket och drogerna. Sen har de mage att gnälla på att allt är orättvist och polisen är hemsk. De eldar på problemen och i många fall skapar dem.

Ungefär som med fenomenet Sd, ingen vet varför de ska hata Sd, utan det tillhör hjärntvätten att hata Sd. Samma retorik med polisen, det tillhör en hipp trend. Att stå på demonstrationer med knyten näve el svära åt poliser är ”häftigt”. Det är ingen som frågar sig varför finns Sd? Varför blir polisen hårdare i sina metoder? Som vanligt så klipper man argumenten så att de börjar med konsekvenserna och inte grundproblemen.

Den som tvivlar på no go zoner el om någon godhets-knarkare försöker vinna billiga hjälte-poäng, för all del, sätt på er dotter en kjol el sätt på er son ett guld-halsband och skicka iväg dessa till en av zonerna en helg. Räcker egentligen med att de är vita och ensamma. När ni vågar göra det och motbevisa oss andra, så lovar jag att tejpa tillbaks min förhud och döpa om mig till Pelle, jag kommer att rösta vänster så länge jag lever och tatuera in feminism i pannan. Men tills dess så kommer ingen att ta era verklighetsfrånvarande lögner på allvar.

Ps, senast igår så försökte en jordnära krama träd tjej att tala om för mig att jag sprider för mycket negativ energi och att det viktiga är kärlek. Min första tanke var att hon inte bor i Sverige, för hennes beskrivning av Sverige lät som en värld tagen ur Kalle och choklad fabriken. Så jag frågade henne och gissa vad svaret blev:) sen avslutade hon med att säga att jag var äcklig och att hon aldrig hade valt mig om jag så vore den sista mannen på planeten, så jag frågade om det bara var jag och en get kvar på planeten då? Hahaha hakuna matata folket är alltid ett nöje att dansa med.

