image.jpeg

Många av oss skribenter som talar klarspråk blir ofta blockerade för nonsens saker. Medan vänsterns anhängare och övriga godhets-narcissister får bete sig bäst fan de vill.

Jag har försökt att få tag på Facebooks anställda, som jag enligt uppgifter fått veta ska befinna sig i Stockholm. Eftersom arbetsmarknaden gapar mångfald=billig arbetskraft/lönedumpa, så har jag länge misstänkt att de anställda på Facebook speglar övriga arbetsplatser. Minoriteter och personer med ”rätt” åsikter.

Här om dagen anmälde jag en anonym profil som desperat försöker lägga till mig. Jag körde en bild-scan och såg att profil-bilden var stulen.

Svaret jag fick tillbaks bekräftade mina misstankar om Facebook. För vi alla vet vem som uppfann ordet ”hen” och vilken ideologi det ordet tillhör.

