https://www.rt.com/news/352727-munich-reports-shooting-running/

Jag har skrivit om detta på min blogg flera ggr.

Fas 1: importera radikala idioter genom flyktingströmmarna.

Fas 2: Beväpna dessa genom insmugglade vapen.

Fas 3: Släpp ut monstret över hela Europa.

Kan dela med mig av ett litet insider tips då jag fick lov av en vännina. Hon har haft en relation med en anställd inom den norska säkerhetspolisen. För ca 1 år sen så frågade hon denna mannen om hon kunde få lite tips för att hon var livrädd för framtidens utveckling. Han sa till henne(OBS 1 år sedan) att isis kommer att sprida mjukdels-attacker innan de kommer att slå till hårt.

Attackerna kommer att vara synkade över hela Europa, där gas/bomber/syra kommer att spela en större roll. Hon fick även rådet att hålla sig borta från samlingsplatser, så som köpcentrum, bio, konsert osv.

Vi går in mot en mycket hård tid framöver. Glöm Säpo och myndigheter, de har noggranna order till att bevaka alla nationalistiska rörelser, eftersom makteliten vet att det är därifrån som motståndet kommer att agera. Därför står polis och Säpo passiva utan att göra ett piss.

Jag uppmanar folket till att se efter varandra och var jävligt uppmärksamma. Kriget mot Europa har varit igång länge mot civilbefolkningen i form av våldtäkter och plundring av välfärd. Men nu kommer det att växlas upp ordentligt. Nästa attack kommer att med stor sannolikhet att hamna i Norden.

