http://www.expressen.se/debatt/darfor-vill-jag-inte-vara-svensk-langre/

”Du har fått skydd och gratis utbildning. Arbetar i dag som säljare och får uttrycka dig i en tidning. Berätta mer hur förtryckt du är.”

Minoritets-gnäll at its finest. ”Brushan” lyckas inte avancera på jobbet så vad gör han då istället? Använder sina superkrafter så klart. ”GO minoritetsmakt GO”

Han beskyller svenskarna för afrofobi och försöker genom att predika om sin offerkofta att få en free-ride till karriär. Precis som Soran, Marwa, Gina, özz mfl.

Tillåt mig att vara tydlig ang detta konstanta skitsnack. Titta på mitt namn, ovanligare kan det inte bli. Jag har ALDRIG stött på ”rasism” i den omfattningen som dessa mytomaner försöker spela på och då kom jag hit på 80-talet. Jag har ALLTID fått de jobben som jag har sökt. Kan även tillägga att jag har jobbat sen jag var tolv. Många av jobben har även lett till någon form av ansvars/chefstjänst. Jag har heller aldrig haft problem med att få en bostad.

Skillnaden på mig och dessa ”offer” mytomaner är att jag tillåter inte mig att falla in i offer-rollen. Sverige har alla dörrar öppna för den som är villig att kämpa och för den som har någon form av moral el självrespekt.

Rasism finns så klart även om den har drunknat i dagens påhittade ”rasism”. Den tydligaste och mest accepterade rasismen idag är mot svenskarna och mot vit färg överlag. De är en secondhand produkt i sitt eget land. De som får förut är samma offer-snyftar som ”brushan” i artiklen.

Däremot har hatet mot svenskar och minoriteters konstanta gnäll givit rasismen näring. Tillsammans med expo och liknande demokratifientliga organsationer så har man lyckats skapa det man låtsas motarbeta.

Sverige har varit ett paradis länge nu och landet har hjälpt många till ett bättre liv. Men tydligen räcker inte det, man vill ha mer och man vill gärna ha det på att spela förtryckt.

Idag kvoterar man in ”brushur” på arbetsplatser och utbildningar.
Sverige är minoriteternas land. Minoritet=offer=förtur.

