En vännina blev påhoppad häromdagen av de marockanska ”änglabarnen” i Stockholm. Detta är som vanligt inget nytt, men som jag har sagt tidigare, cirkeln där man känner någon som känner någon börjar bli mindre och mindre.

Vilket man enkelt kan se på attityden i landet gällande den misslyckade migrationspolitiken. Där man har satt kranen på högtryck gällande män från ”zvennehura” kulturer utan resurser el struktur för att lära dessa män att kvinnor är inte en buffé.

Men denna kvinnan är vit=hitlers ättling=privligerad=”knålla hor micket do vill”.
Hennes liv är inte värt ett skit jämfört med ”offren” från Marocko.

Förstår ni nu varför det finns ett medborgargarde? Om samhällets svar på hjälp till en utsatt kvinna är ett armband, vad förväntar man sig då ska hända?

Om dagens feminism skyddar gärningsmännen och uppmuntrar mer kvinnoförtryck. Vem ska då ställa sig upp för kvinnorna?

Glöm Polisen, de har svikit er likt journalisterna och politikerna. Samma korrupta ideologiskt bundna grundsten löper genom hela landet och dess myndigheter.

Förlita er på varandra, vi måste börja värna om varandra oavsett färg. Detta ska aldrig accepteras. Kriget mot framförallt vita etniska kvinnor ska besvaras med alla möjliga medel.

Detta är min vänninas egna ord:

”Tidigt imorse så hade jag lämnat min dotter som ska resa bort. På vägen hem så kommer ett gäng gatubarn som de kallas för o vill sälja droger.
Jag säger vänligt nej tack och går vidare.
Senare när jag går av tunnelbanan så ser jag dom igen. Dom verkar gå efter mig så jag blir lite nojig.

En av killarna springer ikapp och frågar igen om jag vill köpa knark och jag säger återigen nej flera gånger så då bildar dom en ring runt mig och hotar och börjar slåss.
Tröstar mig med att några av dom säkert har ont idag liksom jag. Jo har ont men är mest arg.

Har ett rätt illa blåmärke på midjan som började blöda och gör skitont.
De va två som slog så kanske 6 smällar innan de drog när vakten kom.
Klart det känns men det är inte det som är det värsta utan att detta sker dagligen mot flera människor och INGEN GÖR NÅGOT. Det gör mest ont av allt.

Flera gånger så frågar dom.. Do you want drugs? If you take them we can fuck you.
Problemen kom när jag höjde rösten och skrek
Get the fuck out of my way..
Inte poppis

Polisen -Va du påverkad? FÖRSTA JÄVLA FRÅGAN..!!”

