http://www.sydsvenskan.se/2016-06-15/vi-lamnar-lund-i-fortvivlan-nar-vara-barn-stjal-under-hot-fran-kriminella

Dessa vita mans problem. Så här har det alltid varit. Vikingarna gjorde det och hitler med.

Kommer själv ihåg när man hade matte hur vi langade crack under proven. Hur jag på rasten tog skydds-pengar av ”zvennehururna”. Helt normalt och det har ABSOLUT inget med integration att göra, som artiklen påpekar.

De är jävligt snabba med att hänga ut en vit våldtäktsman, men håller nationalitet ur bilden så länge det kan skada medias ”öppna gränser” propaganda. Om det nu inte är ett integrationsproblem så vad väntar ni på, tala om för oss vilken nationalitet samtliga inblandade gärningsmän har:) först då tror jag på det.

Kan själv intyga även om det inte är Lunds skola som jag har besökt el där jag har vänner som jobbar som lärare, att situationen i skolorna är liknande artiklen. Sextrakasserier pga skev ”zvennehura” kvinnosyn, ni vet typsikt svenska män beteende. Men även droger, våld, hot mot lärare osv, fast den versionen jag fick berättat till mig är definitivt ett integrationsproblem.

Konstigt hur allt detta har gått på högvarv sen den oansvariga flyktingpolitiken dränkte Sverige utan resurser till att kunna anpassa. Men men vi skyller på skolmaten, det är säkert där problemet ligger.

”Våra grundskolebarn far illa i Lund. Vardagen består av hot, våld, rån, revir, skyddspengar, utpressning, sextrakasserier och stölder – inte sällan i skolan under skoldagen. Men förnekelsen och oviljan att se samband från skolans, socialförvaltningens, hälsovårdens, bup:s och polisens sida är så gott som total.”

 

