http://www.informationskriget.se/2016/05/31/varningar-fran-en-fore-detta-vansterextremist/

image

”Detta med min vänstertid är verkligen så otroligt pinsamt för mig så jag försöker oftast bara glömma bort att jag var så lurad tidigare, så hjärntvättad, men samtidigt vet jag att det är viktigt att vara öppen med det eftersom den propaganda som vi alla utsätts för är så otroligt omfattande och därför får grepp om så många av oss. Vissa är dessutom mer utsatta för den än andra. Därför går jag nu ut stort med det. Det är inte så att jag har försökt dölja det, nästan alla som känner mig sedan en 6–7 år och längre tillbaks vet nog om det, men jag har inte heller gått ut aktivt och berättat om det.

Själv så föddes jag in i det, i en släkt med starka socialdemokratiska traditioner. Jag visste inget annat”

Du ska absolut inte skämmas, då vi alla har varit där mer el mindre. Vi blev ju inbillade att vänster=rättvisa, frihet, solidaritet och massa gulligull trams.

Jag med höll mig på vänster kanten för jag ville ju mänsklighetens bästa. Problemet som du säger är att många idag föds in och fostras med åsikterna de har idag. Många vet inte ens varför de ska hata ”rasism” el tycka som de tycker, de bara gör det för att det sitter i deras DNA.

Som hjärndöda zombies som man inte kan få kontakt med. Precis som yuri säger, man kan gå fram med all autentiska faktan i världen, men de kommer aldrig att lyssna ändå. Inte förrens de står på knä med pipan mellan deras ögon så kommer de att förstå.

