image

Jag måste bara tillägna detta inlägget till alla underbara människor som har blivit en del av ens vardag i kampen mot makteliten och det destruktiva samhället vi lever i idag. För sju år sedan var vi inte så många, vi var även splittrade pga bagatell oenigheter om egentligen meningslösa ämnen som inte berör Sverige och våra näras framtid.

Men idag är vi en enorm styrka, med otroligt många skarpa knivar i lådan, där alla har sitt speciella område av expertis. Bonniers fotfolk/vänstern har inte en chans idag i diskussioner. Deras främsta vapen är att blocka och radera.

I takt med åren så har mina inlägg lockat till sig mycket härliga människor som har blivit en del av min Facebook vardag. Är det något positivt som kommit ur all denna soppa vi lever i så är det att folket idag är enade, oavsett färg el religion. Det står mellan sunt förnuft vs hycklande känslostyrt idioti.

Vill även säga att jag är mycket tacksam för alla nya relationer som denna kampen har format utanför den digitala världen. Har träffat människor som jag skulle kunna sitta och lyssna på i evigheter om olika ämnen. Jag har träffat politiska, spirituella, flummiga, tuffa, ärrade, mjuka, you name it människor som alla har bidragit med sin historia till att forma mitt sinne.

Sen har man ju träffat en del som man trodde skulle bli något att hålla fast vid livet ut. Personer som man stöttat och kämpat för i vått och torrt. Vänner som man hade gått jävligt långt för och utan tvivel finnas där för dom 24/7. Men som med tiden inte ens klarar av en ärlig rak åsikt utan att ta avstånd el behandla en som luft.

Jag har i vartfall lärt mig en hel del genom livets gång. Vill man testa en relation så utmana personen, kritisera, kritisera deras vänner och gå emot. Förändras er relation så let it be, för den relationen kommer ändå att förr el senare rasa som ett korthus vid minsta lilla vindpust.

Så återigen tack för att du passerar mitt liv🚦

