Kommer ni ihåg min artikel om selektiv ”antirasism”? Om inte så kan ni läsa den här:

Debatt: Den selektiva ”antirasismen”

I artikeln diskuterade jag bl.a. hur ”antirasism” ideologin göder riktig rasism. Artikeln var väldigt uppskattad och spred sig som en löpeld genom landet. Alla färger med förnuft uppskattade texten.

Här om dagen fick jag ett mail av en arab minsann, som förstår vad jag syftar på med selektiv ”antirasism”. Han gav mig två bilder från en stor Facebook-grupp med minoriteter.

Mina damer och herrar skåda den nya formen av accepterad rasism. Denna tjejen som är från Mellanöstern, påstår att vi är den svaga rasen och kan därför aldrig vara rasister😃🔫
Medan vita är privligerade och därmed per automatik rasist nominerade. Hennes text är så hjärndöd att jag vet inte var jag ska börja såga den. Det värsta är att hon tror att hon är påläst, men inser inte att hon faller för ”antirasism” ideologin som makteliten driver på för att sätta färg mot färg. Samma maktelit som delaktigt bombat sönder hennes hemland.

En gång i tiden var mitt folk utbildat, starka och stolta. Jag kunde sitta i timmar och lyssna på min pappa och hans vänner prata om politik och viljan att kämpa. Men den generationen är snart utdöd.

Idag har mitt folk tvättats i en kulturmarxistisk, offerkofta/antirasism tvättmaskin. Så nu fostrar man fram en rasistisk anti-vit snyftande minoritet som tror att de har förtur till allt pga sin ”svaga” hudfärg. Jesus, hur i helvete kan man sminka sig med offer sminket och tro att man ska få VIP genom livet? Ingen moral, ingen kunskap och ingen skam.

Jag vill be så hemskt mycket av ursäkt för att såna som hon finns. Vi alla mörkhyade är inte offerkofftor utan möter livets utmaningar med glädje. Så försök att inte använda henne som malla för övriga invandrare. Jag täckte inte för hennes ansikte pga respekt, har noll respekt för den typen av människor. Utan pga att hon är så pinsam att man vill spy.

Fröken ”svag” hudfärg glömde bort att den vita förtryckande handen gav henne och hennes familj ett nytt och sunt liv med mycket gratiz grejer. Hon glömmer även bort att hennes bruna svaga färg har även den dragit sitt strå i stacken till att folkmörda och sprida ren terror i Mellanöstern och worldwide. Hon kan ju dra sin retorik för alla minoriteter i Mellanöstern.

