Jag skäms, usch, som att någon där fattar vad Bildt babblar om. OBS att redan då ville ”offren”(minoriteter) bekämpa rasismen. Men aldrig under min uppväxt bekämpade man ”svennehora” rasismen. Antirasism är och förblir selektivt. Vilket resulterar i att man slutar att bry sig om vit färg, när svenskar far illa ut så väger det inte ens hälften av när någon av oss far illa ut.

Detta är resultatet av att man offer-stämplar oss mörka, många av oss trivs i rollen som offer. Det ger förmåner och tv-tid. Jag personligen vägrar detta offer trams. Därför ser mina inlägg inte så snyftiga ut, de talar klarspråk för att jag köper inte selektiv ”antirasism” nonsens.

Människors lidande går inte att sätta ett värde på. Går man med i det spelet så ska man ha jävligt klart för sig att man normaliserar grupper mot grupper. Där vit är ondska och får skylla sig själva medan vi kan skylla på precis allt förutom den mörka individen i fråga. Landet och regler anpassas till oss, vilket är helt jävla absurt.

Det skapar en kokande vulkan av förakt mot den vita mannen, samtidigt som den vita mannen är konstant trött på att bli beskylld för allt som händer andra.

Ni kan ju gissa vart detta kommer att sluta om man fortsätter att spä på denna selektiva propaganda. Som är en del utav spelet för att genom interna strider krossa nationalstaten Sverige och därmed öppna upp landet för storföretagen och bankerna.

De selektiva ”Antirasisterna” gör halva jobbet åt makteliten utan att själva veta om det.

