Så fick jag min andra artikel tryckt i en av Sveriges absolut bästa mest objektiva tidning som talar klarspråk.

Vill tacka Sanna Hill och Vávra Suk för denna underbara chans att få förmedla mina tankar till det svenska folket.

Nya tider har så klart fått den berömda ”rasist” stämplen av privatägd krigshetsande folkmördande svensk mainstream media. Jag har träffat både Sanna och Vavra över en mycket underhållande middag. Är de rasister? Långt ifrån, inte ens i närheten, de talar klarspråk om världen och samhället. Sanna är i tjugoårs+ åldern, denna tjejen beundrar jag otroligt mycket, så ung och ändå reser hon världen runt till konfliktområden för att rapportera så objektivt det går. Ni vet det som svenska repeterare”journalister” aldrig gör.

De sitter i sina flipp flopp tofflor med sin ”världens bästa antirasist” mugg och kopierar från TT, Reuters och USAs nyheter, sen klistrar in propagandan i svenskarnas sinne. Därför ser rubrikerna el agendan alltid identisk ut på svensk media. Därför har svenskar nästan snarlika åsikter om precis allt.

Nya tider är inte fria tider. Även om jag inte har något emot fria tider. Har man mage att länka till Bonnier/schibstedt media likt Aftonbladet, Expressen m.m. En privatägd media med privata intressen då de ägs utav amerikanska banker och finansfamiljer. En krigshetsande folkmördande förvillande media, som hetsat i sönder våra hemländer och försöker i efterhand att snyfta åt offren. Har man mage att länka till denna människofientliga media så ska det nog gå bra att länka till alternativ media.

Så gott folk släng er privatägd krigshetsande folkmördande media i soptunnan och börja prenumera på tidningen Nya tider, jag lovar er, ni kommer inte att ångra det.
http://www.nyatider.nu

Ju mer informationskanaler desto större och bredare bli perspektivet på folkets åsikter. Låt folket få alla pusselbitar för att lägga ihop helheten.

Återigen tack för denna underbara chans.

