imageimage

 

Hur många ggr har inte jag spridit ”hatisk Sd propaganda” där jag nämner detta. Med hatisk menas det så klart att jag sprider verklighet och logiska slutsatser. Som tex genom att se mellan fingrarna gällande åldern på flykting”barn”.

Det betyder att man indirekt stödjer pedofili. Då dessa ”barn” senare hamnar i skolan med riktiga BARN och blir pojkvän/flickvän med riktiga BARN.

Detta är inget unikt, det händer hela tiden. En vän till familjen som tog sig hit ifrån Syrien och som besökte Grekland, Italien och Tyskland på vägen, berättade för mig att precis alla män och främst män från Afghanistan som han mötte under sin resa ofta ljög om sin ålder. Men även ljög att de kom ifrån Syrien för att då blir det mer snyft-chans till asyl.

Dels för att många redan visste hur systemet fungerade här genom smugglarna och släktingar som redan bor här i landet hjärndöd”Sverige”. Vilket betyder att man får mer förmåner om man kommer in som ”barn”.
Men även för att man har en chans att få hit sina familjer, om man är klassad som ett snyftigt ”barn”.

Svenskarna är de mest korkade naiva människorna på planeten(inte alla så klart, men tillräckligt många för att sänka landet till botten). Så att detta bedrägeri/pedofili system fungerar i zverige får ju inte mig att direkt häpna precis.

Jag skulle kunna sälja kaninbajs som snus till en svensk och senare få honom att känna dåligt samvete när han väl uppräcker det och samtidigt beskylla honom för ”rasism” och få en snyftig helsida i valfri Bonnier media.

Men men , vi skyller på vädret och kanske förbjuder anala-samlag, för det är ju där problemet ligger.

Totale anale*tysk brytning”

 

 

