http://www.svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/politiker-testade-aldreomsorgens-mat-fick-annan-mat-an-de-aldre?cmpid=del%3Apd%3Any%3A20160217%3Apolitiker-testade-aldreomsorgens-mat-fick-annan-mat-an-de-aldre%3Anyh

Detta är fan skandal. Hur fan kan svenskarna gå med på att deras äldre lever som djur?

Det är dessa människor som är anledningen till att många i Sverige har det jävligt bra idag, jämfört med andra länder. De har slitit, jobbat, kämpat, svettats och byggt upp detta landet. I halva deras liv så har de gått upp på morgonen och gått till jobbet för att bygga upp denna nationen till vad det en gång var.

Varje dag när de jobbade så tänkte de likt många av oss ”tänk när man blir pensionär, jag ska njuta av livet, resa, förtjäna min belöning för att jag har gjort min del för att bidra till ett bättre liv för folket”

Så vad hände? VAD HÄNDE!!?

Man blåser dom rakt av, sänker deras inkomst, slaktar deras pension och tvingar dom att leva likt hundar. Som använt gods, som sopor läggs dom på högar. Medan man samtidigt bjuder in hela världen för att ”hjälpa”. Hur fan går det ihop när man inte ens kan hjälpa sina egna, el ens hjälpa dom som är här pga tidigare krig. Är folket verkligen så hjärndöda att man accepterar detta och dessutom fortsätter att rösta på samma pajas-partier som sänkt detta landet till absolut botten?

Såg nyss uppdrag granskning och där tog dom upp ett fall där hemtjänsten glömt bort en gammal man i sin lägenhet i över ett dygn.

Jag mår fan dåligt när jag ser hur äldre behandlas idag. De har liksom gjort sin plikt och nu ska de återvinnas.

”To care for those who once cared for us is one of the highest honors”

