http://www.aftonbladet.se/nyheter/brottscentralen/article22200780.ab

Förlåt, jag vet att många av er stör sig på att jag blivit så ”hatisk” på sistone. Att jag sprider ”hat”. Vad fan tänkte jag på egentligen…

Jag borde ju förbereda folket för kärlek och kanelbullar. För det är precis det Sverige blomstrar av idag.

Jag hoppas även att de mindre utvecklade kulturerna utifrån som tex de marockanska gatubarnen läser detta inlägget och förstår att detta handlar om att ”polarisera” och ”splittra ” folket. Vi får väl utgå från att allt är lika självklart för dom som det är för oss.

Så det kvinnan på videon borde ha gjort istället för att bete sig som en ”rasist”, är att prata försiktigt om banksystemet, om medias lögner, om att folket borde hålla ihop…

För jag är säker på att gentlemännen i videon är idel öra.

För det är så många vill tro och lever efter just den illusionen. Samtidigt som många springer runt med kärlek i sinnet så är här minst lika många som inte delar det tänkandet utan de kör mer först till kvarn, allt ditt är mitt principen.

Lycka till i kampen om att enbart ”väcka” folket med öppna varma kanelbulls kramar.

😀🔫

