image

Ännu mer ”antirasism” svammel. Som att jag per automatik ska bekämpa ”rasism” pga min härkomst oavsett om det är till priset av Sveriges undergång. Get this trough your fucking head, jag kommer aldrig att varken tona ner el ändra min åsikt. Sluta vara offer och börja bete er som män.

Besviken invandrare nr 1939495059
” Bechir Rabani. Alltså jag måste säga. Du är den människan vars åsikter jag någongång tyckte var för rättvisa och för mänskliga rättigheter. Du har hackat upp dig i den här flykting krisen och börjat skriva inlägg som kritiserar dessa flyktingar och minoriteter. Alltså jag vet att du känner dig hemma och glad att du lever i trygga Sverige men det finns folk som är där ute som vill ha samma chans som min och din far fick när dem kom till Sverige. Det här säger jag för att jag har alltid tyckt om dina inlägg så snälla sluta med att vara en röst för de som vill smutskasta invandrare.”

Mitt svar:

Min familj driver ett familjehem för flyktingar, 80% av min släkt bor kvar i Syrien. Min familj mördas dagligen av kriget.

Såvida inte du el andra som gapat ”hjälp” öppnar era hem så håller inte ditt svar för fem öre.

Det som istället händer när ni gapar ”hjälp” är att ni triggar igång enorma strömmar hit, där folk tar vansinnes risker. När de väl är framme så hoppas ”hjälparna” på att samhället ska lösa det, då innebörden av att hjälpa är när någon annan betalar för det.

Pga den misslyckade integrationen så kommer det in kulturer och beteenden som folket flydde ifrån. Genom att hålla käften så förvandlar vi Sverige till en krigszon för att ”hjälparna” vill smeka sitt samvete.

Exakt, de förtjänar samma chans som vi fick. Vi kom hit 80-talet när Sverige faktiskt kunde hjälpa och anpassa oss till en sundare livsstil.

Det kan man inte idag, man har tagit sig vatten överhuvud eftersom de som gapar hjälpa högst är dom som inte gör ett piss. Din lösning och vision gör knappast människorna en tjänst som kommer hit, de får inga chanser. Man staplar dom på högar ute i getton för att gynna finanssystemet som är beroende av en ökad befolkningsmängd.

Jag är en röst för rättvisa, att tjejer gruppvåldtas av kulturer vi är bekanta med är totalt oacceptabelt, förtjänar inte tjejerna en chans till ett bra liv?

Sluta sätta oss ”invandrare” i en jävla offerroll hela tiden. Som att det är så synd om oss och vi behöver chanser. Sverige har precis allt, vad man gör utav det ligger i individens händer. Jag är inget jävla offer och varken du el jag hade velat se våra länder så här, det vet vi båda. Så varför ska svenskarna göra det?

Ledsen att mina inlägg inte passar dig mer, jag kommer fortsätta att skriva om ämnen som berör barnens framtid, förtjänar inte dom en chans att växa upp i ett mänskligt samhälle?

Allt detta ”antirasism” är ren hjärntvätt för att vi ska känna oss som offer och svenskar som svin. Jag köper inte det alls.

Tror du att du hade reagerat om detta inlägg el andra inlägg handlade om vidriga svenskar el ”rasister”?

Jag har en stark känsla av att du inte hade sagt ett skit. Men detta ämne berör och känns. För många av dom som beter sig som neandertalare är från våra länder. Skammen gör att man automatiskt vill försvara skiten med alla möjliga argument. ”Rasism, vädret, långsamt bredband” osv.”

 

