image

Ok, repetera efter mig arbetarklassen, igen arbetarklassen och igen ARBETARKLASSEN!!

Då får jag fråga dig som läser, är du dum i huvudet ?

Nej, jag hoppas verkligen inte det. För ser du inte felet i att en representant för den så kallade ”arbetarklassen” har bott på Östermalm medans han sitter i riksdagen, ett av Sveriges absolut flottaste områden, så måste jag tyvärr säga att du är dum i huvudet.

Jonas Sjöstedt representerar ingen jävla ”arbetarklass” han representerar VÄNSTERN, han är faktiskt ett praktexempel på den nya kaviar vänstern.

Ni vet dom som vill rädda hela världen men föredrar att bo långt ifrån den världen som vi andra lever i. De som hela tiden utgår från sin bekväma vardag när de ska tala för de övriga 90% i samhället.

De som jobbar på inflytelserika poster inom media och på så vis kan forma opinionen genom att skriva åsikter som speglar just deras bekväma vardag och trygga bubbla. När man inte håller med el vill tala klarspråk, så förstår dessa aldrig vad man pratar om el så gapar de ”rasist” eftersom det språk som man själv talar förstår dom inte. Det passar inte ihop med deras skeva välmående bubbelgum liv.

Mitt problem är inte att Sjöstedt el hans hantlangare bor fint och lever i lyx, de är hycklande parasiter, det är många av oss medvetna om.

Mitt problem är (hör och häpna gott folk) ATT FOLK FRÅN DEN RIKTIGA ARBETARKLASSEN RÖSTAR PÅ DENNA SKITEN!

Att man som vuxen ansvarsfull person kan på fullaste allvar gå och rösta på detta till att representera folket. Nu kanske ni förstår min dumma i huvudet fråga.

Om vi återgår till denna artikel, Jonas visste att det inte alls såg bra ut med Östermalm som adress om man nu ska representera arbetarklassen och rättvisa. Därför försökte man inom vänsterpartiet att dölja hans adress på riksdagslistan.

Men det räckte inte för att lägga locket på. Det ser fortf dumt ut att han bor på Östermalm. Så vad gjorde Jonas nu, jo han flyttar nämligen till Midsommarkransen(hahaha bara lyssna på namnet,lika lyckligt som kaviar vänsterns vardag).

Är Midsommarkransen den verkliga världen? No sir! Så låt er inte luras av rubriken. 1.350.000 för 17 kvm är den billigaste på Midsommarkransen just nu.

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, partipolitik är en hycklande teater. Folket behöver rösta direkt på frågor och inte igenom karriärsmänniskor i kostym som ska göra valen åt oss. Detta är resultatet av denna hycklande soppan. Allt kan köpas och allt kan tämjas för pengar.

Martin Alexandersson Agneta Kär Katarina Åkesson Camilla Planer

