image

Jag vet inte så mycket om kolloidalt silver. Det är relativt nytt för mig, jag känner dock en hel del som använder det. Många vänner har det hjälpt och för mig känns det bra att folk kan vända sig till alternativa lösningar än att landa i läkemedelsbolagens fickor. Jag har inga problem med att folk använder det. Jag känner ingen som råkat illa ut av det, jag känner ingen som har botat cancer med det.

Detta är däremot mitt problem:

När samma media som har stått bakom USA i alla olagliga krig de senaste tjugo åren, samma media som hela tiden hetsar mot länder som är av intresse för finanseliten, samma media som indirekt är ansvariga för miljoner människors lidande och förödelse, samma media som missvisar det svenska folket dagligen med ren propaganda om hur världen/samhället ser ut. Allt för att skydda finanselitens intresse.

När denna media säger till mig att kolloidalt silver är en bluff, vad säger mitt förnuft då?
Behöver jag ens förklara?

När svensk toalettmedia som i det stora hela styrs av två mäktiga familjer(schibstedt och Bonnier) lägger så mycket energi på att attackera en Facebook grupp på 19000 medlemmar och försöker svartmåla ett ämne som står utanför de inlärda normerna, så bör man nog undersöka det på egen hand och i vartfall prata med dessa 19000 röster, lyssna på vad de har att säga.

Ni måste förstå att median i Sverige är varken objektiv el trovärdig. De familjer som ”äger” median i Sverige har egna intressen i vad som levereras till folket. De tjänar samma globala finanselit som står bakom läkemedelsbolagen.

Repeterarna(journalister) som skriver dessa nonsens artiklar, vet inte bättre, de har ett studielån i röven och de vill göra karriär med sin fancy utbildning, nyttiga idioter beroende av systemet. De skriver det som är tillåtet innanför sin arbetsgivares ramar.

Hade Wallenberg däremot haft patent på kolloidalt silver, ja då jävlar hade svensk media gjort en u-turn. ”Mirakelmedicin!!! Gratis vaccin med KS till folket!!”

Det är lätt att sitta och dirigera världen från sin trygga bubbla, få se hur någon av er reagerar när ni el ert barn är döende i cancer. Tror ni hade stått på knäna för alla möjliga lösningar, ink Kolloidalt silver;)

Bottom line är om ni har rätten att stoppa i er mediciner med en bevisad bieffekts-lista som är längre än en hästkuk, så tycker jag att folk borde ha rätten att ta KS som inte har några större bieffekter.

