Välkommen till min nya blogg. De flesta känner igen mig från facebook och olika forum. Har försökt att väcka massan i snart sex år, det går långsamt, men det går:) Kände att en blogg är bättre då allt man skriver sparas snyggt och det känns mer personligt. Facebook blev lite rörigt att hitta gamla texter.

Jag tog en mindre paus för att säkra och förbereda mitt liv för den kommande ultimata finanskraschen, där människors överlevnadsinstinkt kommer på allvar att sättas på prov. Jag kände att sitta framför skärmen gjorde lite skillnad, men att jag måste komma igång med den verkliga världen.

Och nej jag har inte blivit kidnappad, mördad, hotad el jagad hahahah facebook är som se och hör:) Min paus var planerad sen länge men jag stannade kvar pga mindre ”Bolibompa” omständigheter. Så nu kör vi på nytt. Jag kommer att skriva ner mina tankar och vad jag tycker. Vill man researcha vissa delar i texten, so be my guest. Jag blir bara glad om det väcker ert intresse.

Återigen varmt välkommna

crystalklart@gmail.com

”The few who understand the system, will either be so interested from it’s profits or so dependant on it’s favors, that there will be no opposition from that class.” — Rothschild Brothers of London, 1863

 

”Give me control of a nation’s money and I care not who makes it’s laws” — Mayer Amschel Bauer Rothschild

